بیمه دات کام
خرید، استعلام و تمدید انواع بیمه نامه در سریع ترین زمان با بیمه دات کام

طرح بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث خودروهای زمینی با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر و با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه به دلیل تحریم های ظالمانه و به مناسبت هفته دولت در سال 1401 اعلام شد. 14 روز آینده جرایم تمامی خودروهای بدون بیمه نامه بخشوده خواهد شد. بد نیست بگوییم این بخشش با جریمه بند «ب» ماده 24 قانون بیمه اجباری شخص ثالث صورت می گیرد و دارندگان خودرو، موتورسیکلت و ماشین آلات کشاورزی از پرداخت جریمه معاف می شوند که در صورت خرید سیاست موتور یک ساله

کلیه دارندگان خودروهای شخصی و موتورسیکلت می توانند با تماس با شرکت های بیمه و یا آنلاین از معافیت جریمه بیمه ای بهره مند شوند. مدت زمان بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث 1401 محدود به موتورسواران و دارندگان خودروهای شخصی است. با توجه به الزام داشتن بیمه شخص ثالث برای کلیه وسایل نقلیه زمینی، خودروها و موتورسیکلت ها در صورت نداشتن بیمه شخص ثالث به پارکینگ منتقل می شوند. اگر بیمه نامه شخص ثالث خودرو یا موتورسیکلت شما به پایان برسد، می توانید از این فرصت طلایی نهایت استفاده را ببرید. به عبارت دیگر می توانید در این فرصت بیمه شخص ثالث را ترسیم کنید.

گناهان طولانی بیمه شخص ثالث چیست؟

قبلاً در مقاله "صفر تا صد بیمه شخص ثالث" گفتیم "بیمه شخص ثالث برای همه دارندگان وسایل نقلیه ضروری است." نداشتن آن حتی برای مدت کوتاه عواقبی را برای افراد به همراه خواهد داشت.

نحوه دریافت مزایای تخفیف حق بیمه برای "بدون ادعای تخفیف". از طرفی در صورت تاخیر یا توقف به هر دلیلی باید حق بیمه بیشتری بپردازید. حتی اگر ماشین یا موتور سیکلت شما در پارکینگ پارک شده باشد!!! زیرا جریمه دیرکرد در بیمه شخص ثالث به حساب صندوق تامین خسارت فیزیکی واریز می شود.به همین دلیل است که ما در شرایط عادی بخشیده نمی شویم. جالب است بدانید اگر نماینده بیمه از جریمه دیرکرد خود چشم پوشی کند جرم است.

مشکلات تجدید ناپذیر بیمه شخص ثالث

جریمه دیرکرد به حق بیمه شخص ثالث شما اضافه می شود. عدم تمدید بیمه نامه در تاریخ مقرر مشکلات زیادی را به همراه خواهد داشت:

جریمه شدن و بکسل کردن وسیله نقلیه، بردن آن به پارکینگ در صورت پیدا شدن توسط پلیس راهنمایی و رانندگی

در صورت بروز حوادث و خسارات وارده هیچ گونه خسارتی به فرد تعلق نخواهد گرفت. شخص باید تمام هزینه ها را خودش تقبل کند.

اگر وسیله نقلیه مقصر نباشد، هنگام تلاش برای دریافت غرامت از شرکت بیمه مقصر، ممکن است شرکت بیمه در روند پرداخت خسارت به دلیل عدم بیمه نامه طرف مقابل مشکل ایجاد کند یا از پرداخت خودداری کند.

عدم امکان خرید و حمل و نقل: زیرا تعویض پلاک خودرو و موتورسیکلت بدون بیمه شخص ثالث امکان پذیر نیست.

تمام مشکلات ذکر شده شامل اتلاف وقت و هزینه است. حال اگر می ترسید تاریخ انقضای بیمه شخص ثالث خود را فراموش کنید می توانید اطلاعات بیمه نامه خود را در قسمت یادآوری بیمه سایت بیمه دات کام وارد کنید. این به شما سه مزیت می دهد:

مزایای ثبت تاریخ تمدید بیمه در یادآوری بیمه دات کام

الف) بخش پشتیبانی مشتریان بیمه دات کام تاریخ سررسید بیمه نامه را یک هفته قبل از موعد تمدید از طریق تماس تلفنی و پیامک به شما یادآوری می کند. تجربه نشان داده است که یادآوری پیامکی در تمدید بیمه نامه ها موثر نیست. برای راحتی شما، بیمه دات کام خطر فراموشی تاریخ تمدید بیمه نامه را با یک تماس تلفنی یادآور کاهش می دهد.

قانون مجازات بیمه شخص ثالث به دلیل اجباری بودن این بیمه نامه مدت هاست تصویب شده است. مبلغ جریمه دیرکرد به صورت روزانه محاسبه می شود.حداکثر جرایم 365 روز در نظر گرفته می شود، در صورتی که خودرو یا موتورسیکلت شما چند سال طرح بیمه نداشته باشد، جریمه دیرکرد فقط برای یک سال برای شما در نظر گرفته می شود. تعداد سال های عدم پرداخت جریمه تاثیری در افزایش آن ندارد.

بیمه شخص ثالث 1401 چه مدت رنج می برد؟

تعداد عوامل موثر بر ارزش جریمه پارکینگ روزانه زیاد است: نوع خودرو، تعداد سیلندرها، ظرفیت بار خودرو و شرکت بیمه در تعیین جریمه دیرکرد خودرو سوم بسیار مهم است.

جریمه دیرکرد هر روز معادل حق بیمه کامل بدون تخفیف تقسیم بر تعداد روزهای سال یعنی 365 روز + کارمزد پرداختی ذکر شده در جدول زیر می باشد.

دلایل اجرای سیستم معافیت 100 درصدی جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث 1401

دلایل اجرای این معافیت 100 درصدی از پرداخت جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث را می توان به عوامل زیر نسبت داد:

  • گسترش اپیدمی ویروس کرونا و تأثیر منفی آن بر مشاغل و زندگی مردم
  • وضعیت درآمد و اقتصادی خانواده های ایرانی
  • فشار تحریم های خارجی بر فرصت های کارآفرینان
  • گسترش فرهنگ بیمه

آیا هزینه های تأخیر بیمه شخص ثالث بر تخفیف های فاسد نشدنی تأثیر می گذارد؟

خبر خوبی که داریم این است که میزان جریمه تاخیر بیمه شخص ثالث تاثیری در تخفیف خودرو ندارد. به شما تخفیف های بدون آسیب داده می شود. اما فراموش نکنید که جریمه دیرکرد بیمه سوم به هیچ وجه حذف و بخشیده نمی شود. مگر اینکه شرایط خاصی مانند توقف خودرو در ایست تردد یا شرایط تعلیق اعلام شده از سوی بیمه مرکزی وجود داشته باشد. بنابراین، عاقلانه است که در اسرع وقت از آزادی دیرهنگام پنالتی استفاده کنید.

بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث 1401

برنامه عفو جریمه بیمه شخص ثالث در یک زمان اجرا می شود. در سال 1401، 100 درصد جرایم بیمه شخص ثالث کلیه وسایل نقلیه با هدف حفاظت از گروه های آسیب پذیر در برابر آسیب های اجتماعی (به دلیل شرایط اقتصادی ناشی از تحریم های ظالمانه و همه گیری کرونا) و ایجاد یک جامعه جهانی اجرا می شود.لذا این معافیت مشروط به خرید بیمه نامه سالانه و در خصوص جریمه بند «ب» ماده 24 قانون بیمه مسئولیت شخص ثالث می باشد. مدت این طرح 14 روز از 29 مرداد تا پایان 11 شهریور 1401 به مناسبت هفته دولت می باشد.

خرید آنلاین بیمه شخص ثالث از بیمه دات کام

شرکت کارگزاری رسمی بیمه دات کام یکی از معدود کارگزاران رسمی آنلاین در صنعت بیمه است. این سامانه بیمه آنلاین با بیش از چندین هزار مشتری فعال توانسته خدمات گسترده ای را در موضوعات مختلف از جمله خرید، مقایسه و بیمه تقاضای آنلاین ارائه دهد. محاسبه جریمه روزانه بیمه شخص ثالث نیاز به اطلاعات دقیق و کامل دارد، در این زمینه نیز بیمه دات کام امکان استعلام جرایم بیمه شخص ثالث، پردازش بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث و تمدید بیمه نامه را در وب سایت خود فراهم کرده است. کاربران به راحتی و با چند کلیک کوتاه می توانند بیمه نامه شخص ثالث را استعلام کرده و آن را تمدید کنند. اقدام به

منبع: بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث

درباره وبلاگ

شرکت آریا پرداز رایکا زیرمجموعه هلدینگ سپاس با نام تجاری بیمه دات کام در تاریخ ۰۱ / ۰۱ / ۱۳۹۶ فعالیت خود را در زمینه بازاریابی و فروش آنلاین محصولات بیمه ای خود آغاز نمود و از آن تاريخ تا كنون توانسته است تا با به کارگیری مدیران باتجربه و کارشناسان متخصص به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر و شایسته‌تر به بیمه‌گزاران خود و همچنین سرعت بخشیدن به رشد و توسعه اقتصادی کشور، افزایش بهره‌وری و رشد کمی و کیفی صنعت بیمه، گام‌های مؤثری بردارد.

بیمه دات کام با تأکید بر مشتری‌مداری همواره می‌کوشد تا با ارائه اطلاعات دقیق ، شفاف و بی‌طرفانه، امکان مقایسه سریع و خرید آسان را برای همراهان خود فراهم آورد.