بیمه دات کام
خرید، استعلام و تمدید انواع بیمه نامه در سریع ترین زمان با بیمه دات کام

هیچ کدام از ما به طور معمول قوانین را زیر پا نمی گذاریم. با این حال، خلافی خودرو و رانندگی بسیار رایج است. این اشتباهات می تواند حتی قانونمندترین افراد را فراری دهد. برخی از جرایم رانندگی جدی تر از بقیه هستند. پلیس برای آنها جرایم سنگین در نظر گرفت. این تخلفات رانندگی حتی می تواند منجر به زندانی شدن مجرم شود. دانستن قوانین رانندگی و جرایم ناشی از نقض آن بسیار مهم است. با دانستن این قوانین، رانندگان دقت بیشتری خواهند داشت و خلافی کمتر. در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی در مورد خلافی خودرو ارائه کنیم. این مقاله را از دست ندهید.

خلافی خودرو چیست؟

قبل از دانستن سوال "چگونه خلافی خودرو را بدست آوریم"، بهتر است ابتدا بدانیم چیست و چه انواعی دارند؟ خلافی ، تمام تخلفات و نقض قوانین رانندگی است که با وسیله نقلیه خود مرتکب می شوید. این موارد در پرونده خودرو شما نزد پلیس ثبت می شود. برای برخی از این اشتباهات رانندگی جریمه هایی در نظر گرفته شده است. با پیشرفت تکنولوژی، پلیس تخلفات رانندگی را با دقت و عمق بیشتری ثبت می کند. دلیل این امر نصب دوربین های کنترل سرعت است: این را هر راننده ای که برای چند دقیقه پای خود را روی کلاچ و سرعت می گذارد (حتی در مسیرهای کوتاه) احساس می کند. داده های میزان تخلفات رانندگی در سیستم های راهنمایی و رانندگی ثبت می شود و روش ها و کاربردهای مختلفی برای بررسی آنها وجود دارد.

پرسش خلافی خودرو

نداشتن گواهینامه یا بیمه شخص ثالث یکی از جرایم رانندگی است.

زندگی پرمشغله و پرمشغله امروز بسیاری را به تنبلی واداشته است و هستند رانندگانی که پرداخت جریمه خود را به تاخیر می اندازند.پلیس ، احتمال دو برابر شدن تخلف رانندگی پس از مدتی مشخص را در نظر گرفته است. فاز دوم توقیف خودرو و انتقال آن به پارکینگ پرتردد در صورتی که خلافی به مبلغی بیش از یک میلیون تومان برسد.

انواع جریمه های خودرو چیست؟

خلافی خودرو یکی از بزرگترین نگرانی های رانندگان است. جرایم رانندگی انواع مختلفی دارد جالب است بدانید 4 نوع جریمه خودرو وجود دارد که عبارتند از تسلیم، پیوست، دوربین و برگه المثنی. برای شروع بهتر است در مورد این 4 نوع جریمه خودرو اطلاعات بیشتری کسب کنید.

خلافی برای رانندگی خوب است

جریمه مالی دگیر قدیمی شده است. اگر در حین رانندگی برای شما برگ جریمه صادر شود، یک رسید کاغذی برای مبلغ جریمه برای شما صادر می شود. اگر یک افسر پلیس نزدیک شما بود، یک برگ جریمه به شما تحویل داده می شود که در سوابق تردد شما نیز ثبت می شود. وقتی به سیستم هایی که در زیر ارائه می کنیم نگاه می کنید، می توانید خودتان و میزان جریمه را ببینید.

نمره منفی

برای برخی از رانندگان جریمه مالی کارساز نیست. بنابراین پلیس قوانین سخت گیرانه تری را در خصوص امتیاز منفی رانندگی وضع می کند. به عبارت دیگر: علاوه بر جریمه، امتیاز منفی نیز دریافت خواهید کرد. هر سطح از نقاط منفی با سطح مشخصی از پیامدها همراه است.

اگر نمره منفی رانندگی شما به 30 برسد، گواهینامه رانندگی شما به مدت 3 ماه تعلیق می شود. همانطور که می دانید نداشتن گواهینامه رانندگی به معنای عدم توانایی در پشت فرمان و رانندگی است.

جریمه سلب مالکیت خودرو

همچنین گروهی از تخلفات مربوط به مصادره خودرو وجود دارد.در چنین شرایطی علاوه بر عدم امکان رانندگی، باید جریمه خودرو نیز بپردازید. نمونه هایی از این تخلفات رانندگی:

  • حوادثی که منجر به جراحت و مرگ می شود
  • نداشتن نامه بیمه از طرف شخص ثالث
  • ارتکاب دو جرم همزمان
  • هر گونه حرکات نمایشی مانند چرخیدن در محل
  • مستی یا مصرف مواد مخدر و روانگردان
  • رانندگی با وسیله نقلیه بدون مدارک

جریمه های دیگری نیز وجود دارد. از جمله پرداخت نشدن جریمه پارک خودرو. در چنین مواردی مالک نیز جریمه می شود.

پلیس برای ثبت تخلفات رانندگی از روش های مختلفی استفاده می کند:

ثبت تخلفات با دوربین

امروزه با مکانیزه شدن تجهیزات بسیاری از فرآیندهای مدیریتی آسان شده است. دوربین های ثبت تخلفات رانندگی به عنوان دستیار پلیس راهنمایی و رانندگی عمل می کنند و بسته به هدف و کارکرد، یک سیستم نظارتی هوشمند برای نظارت بر ترافیک و ثبت تخلفات رانندگی را نشان می دهند.برخی از این دوربین ها پلاک های اشتباه خودرو را ضبط می کنند و برخی دیگر سرعت خودرو را بررسی و ضبط می کنند. بسته به تکنولوژی دوربین، عملکرد دوربین متفاوت است.

اگر از شیطنت رانندگانی که عمداً برای جلوگیری از دیده شدن پلاک شماره خودرو موانعی ایجاد می کنند، چشم پوشی کنید، ایده ضبط خلافی با دوربین تأثیر مثبتی بر رانندگی مردم داشته است: برخی از رانندگان برای بسیاری از جریمه ها و دوربین ها می ترسند. تخلفات مانند به دلیل عبور از مرز، اجتناب از طرح بندی زوج و فرد و . . .

نحوه ارائه کارت راهنمایی و رانندگی

در روش ارائه فرم خلافی همانطور که از نامش پیداست، پلیس فرم جریمه را با اطلاعات مربوط به راننده و گواهینامه رانندگی، اطلاعات خودرو، نوع تخلف، مکان و زمان تخلف و اطلاعات افسر پر می کند. و توسط راننده ارسال می شود.

چرا از پرداخت جریمه خودداری کنیم

همه ما تجربه دیدن پلیس راهنمایی و رانندگی را در کنار جاده یا خیابان داشته ایم. این بخش ارزشمند جامعه ترافیک را کنترل و تسهیل می کند. گاهی اوقات به رانندگان اشتباه هشدار می دهند. این هشدار ممکن است به شکل درخواست توقف راننده متخلف در هنگام عبور از جاده باشد. اما برخی از رانندگان بی ادب هستند و به هشدارهای پلیس توجه نمی کنند. این خطای راننده جریمه خواهد شد. برخی از صاحبان خودرو نیز به کنار پاس می روند اما جریمه را قبول نمی کنند.هر دوی این واکنش ها منجر به تشدید جنایت می شود.

نحوه ضمیمه کردن برگ جریمه

به این ترتیب شما مرتکب تخلف رانندگی مانند ممنوعیت پارک می شوید، پلیس برگ جریمه صادر می کند و آن را زیر برف پاک کن می گذارد. وقتی به خودرو برگردید، برگ جریمه را می بینید .

در این شرایط، ممکن است تعجب کنید که آیا امکان تجدید نظر در این مجازات وجود دارد یا خیر. پاسخ باید این باشد که بله، می توان به این جریمه اعتراض کرد، اما بعید به نظر می رسد که نتیجه موفقیت آمیز داشته باشد، زیرا خوشبختانه یا متأسفانه برای شما، افسر وقت کافی برای رسیدگی به تخلف مربوطه داشته است. . در صورت اجتناب از پرداخت جریمه یا عدم پرداخت آن در مدت تعیین شده، مبلغ جریمه دو برابر می شود.

برگ جریمه دو صفحه ای

جریمه دو صفحه ای چیست؟ احتمالاً نام قبض ها را شنیده اید. گاهی اوقات طبق روش کر، پلیس برگ جریمه صادر می کند و به راننده دستور توقف می دهد. اما راننده برای گرفتن پلیس برگ جریمه خودرو را ناخواسته یا عمدا متوقف نمی کند. در این شرایط افسر راهنمایی و رانندگی دو برگه جریمه را پر می کند. جریمه اول به کارت راهنمایی و رانندگی و جریمه دوم به عدم توجه راننده به دستور پلیس اشاره دارد.

مجازات روزه خواری در ماه رمضان سال 1401

روزه خواری جرم است و با افرادی که درخودرو روزه خواری کرده وشئونات اسلامی را رعایت نمی کنند و آهنگ های بلند پخش می کنند برخورد قانونی می شود.خلافی خودرو را در 1401 جستجو کنید

مردم هنگام ارتکاب خلافی از تمام تخلفات رانندگی آگاه نیستند یا از اعمال خود بی اطلاع هستند. خطای متصدیان در خواندن پلاک خودرو امری اجتناب ناپذیر است، بنابراین برای اینکه با مقدار زیاد خلافی خودرو مواجه نشوید، درخواست و پرداخت به موقع آن الزامی است. علاوه بر افزایش تعداد جرایمی که از آنها اطلاعی ندارید، این احتمال نیز وجود دارد که پلیس خودرو به طور ناگهانی شما را به دلیل جرایم جدی دستگیر کند .

با اجرای طرح کنترل آلودگی هوا از تابستان 1397، حساسیت نسبت به پرداخت به موقع جریمه خودروها افزایش یافته است. بنابراین منطقی به نظر می رسد که به زنگ خطر در تحقیق و پرداخت جرم توجه کنیم. ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که روش های تست خلافی خودرو چیست؟ چگونه جریمه پرداخت کنیم؟ پس کمی صبر کنید تا به تمام سوالات شما پاسخ دهیم:

روش های استعلام خلافی خودرو

برای استعلام و پرداخت خلافی خودرو، چندین روش را در نظر می گیریم:

مراجعه حضوری به پلیس + 10

در بالا به اهمیت مطالبه و پرداخت جریمه تخلف اشاره کردیم. اطلاعات نحوه دریافت خلافی خودرو قبل از اینکه استفاده و اعتماد به اینترنت رایج نبود، افراد برای دریافت خلافی به یکی از 10 مرکز پلیس مراجعه می کردند و با پرداخت مبلغی معین، برای خود فاکتور خلافی دریافت می کردند. برای پرداخت خلافی می توانید از دستگاه پوز که در شعب پلیس + 10 موجود است استفاده کنید و در صورت کار نکردن سیستم POS باید به یکی از شعب بانک ملی مراجعه و یا از دستگاه خودپرداز استفاده کنید.شما مالک هستید! اما اگر می دانید جریمه خودرو شما بیش از یک میلیون تومان است، مراجعه به پلیس + 10 چیزی جز تحمل صف های طولانی و معطلی نیست!

مدارک مورد نیاز برای پرداخت شخصی جریمه رانندگی:

اصل شناسنامه مالک خودرو

گواهی مالکیت خودرو

ایمیل شخص ثالث بیمه

بیمه شخص ثالث خودرو از نظر قانونی اجباری است. این بیمه خسارات جانی و مالی اشخاص ثالث در حوادث و خسارات رانندگی را جبران می کند. البته بیمه دیگری برای خودرو به نام بیمه بدنه وجود دارد. این بیمه اختیاری است و فقط خسارت مالی خودرو مقصرر را جبران می کند. این بیمه در لیست مدارک مورد نیاز برای تعمیر خلافی خودرو ذکر نشده است.

مشاوران بیمه شخص ثالث بیمه دات کام ، مراجعه به 10 مرکز پلیس را برای وصول مستقیم جرایم رانندگی زیر یک میلیون تومان توصیه می کنند. اگر مبلغ جریمه بیش از یک میلیون باشد باید به مراکز راهنمایی و رانندگی مراجعه کنید. زمانی که قصد فروش و انتقال خودرو را دارید، علاوه بر انتقال بیمه به شخص ثالث و سایر اسناد، باید با مراجعه به 10 مرکز پلیس و ارائه آن جهت تعویض پلاک، قبض جریمه را نیز دریافت کنید.

با فعال کردن سایر روش‌های استعلام و پرداخت خلافی، فرد می‌تواند به راحتی و با استفاده از یک گوشی ساده یا کامپیوتر و اینترنت، از هر جایی مبلغ خودروی خلافی را استعلام کند و بدون مراجعه حضوری آن را پرداخت کند.خلافی خودرو دریافت کنید و از طریق پیامک پرداخت کنید

برای استعلام خلافی خودرو به کدام شماره پیامک ارسال کنیم؟ برای دریافت خلافی خودرو، شماره VIN را به 1101202020 پیامک کنید.

پس از این پیامک، پیامک دیگری حاوی شناسه پرداخت و فاکتور دریافت خواهید کرد. اطلاعات مورد نیاز برای پرداخت هزینه های خودرو اکنون در دسترس است. می توانید به دستگاه های خودپرداز یا سایت های بانکی و اپلیکیشن های پرداخت قبض مراجعه کرده و مبلغ را پرداخت کنید.

این نکته را هم در نظر بگیرید که گرفتن خلافی موتور با پیامک هم امکان‌پذیر است.

استعلام جرایم خودرو با تلفن همراه و کد USSD (استعلام جریمه بدون نیاز به اینترنت)

برای دریافت خلافی خودرو با تلفن همراه، باید مراحل زیر را طی کنید:

الف) کد استعلام خلافی خودرو با همان تلفن همراه سپس در صفحه باز شده اکانت و شناسه پرداخت خود را وارد کنید.

ج) همچنین می توانید بر روی گزینه استعلام میزان تخلفات رانندگی کلیک کنید. پس از وارد کردن بارکد کارت خودرو، لیست تخلفات نمایش داده می شود. سپس می توانید به آنها پرداخت کنید.

لطفا توجه داشته باشید که صفحه خلافی خودرو به روز رسانی نشده است. اطلاعات این صفحه پس از یک هفته به روز می شود. بهتر است بگوییم، هفت روز پس از ارتکاب جرم در حین رانندگی، می توانید آن را در سایت پیگیری کنید. پرداخت ها در سایت راهور، استعلام خلافی یا مشاهده قبض جریمه نیز با تاخیر 72 ساعته در سایت پلیس راهور همراه است.

خلافی خودرو را آنلاین دریافت کنید

البته سایت های دیگری نیز وجود دارند که می توانید از آنها برای دریافت آنلاین خلافی خودرو استفاده کنید. همچنین باید گفت که سایت استعلام موتور سیکلت خلافی همان rahvar120.ir می باشد.

نکات مهم در مورد صفحه راهور برای خلافی

اطلاعات سایت آفلاین است و هر هفته به روز می شود.

اگر آدرس IP شما برای خارج از کشور باشد یا در هنگام بازدید از سایت، فیلتر ضد فیلتر شما روشن باشد، صفحه راهور 120 برای شما باز نمی شود.

پرداخت خلافی خودرو از طریق ATM

روش دیگر برای پرداخت خلافی خودرو از طریق دستگاه خودپرداز است. در ابتدا فقط با استفاده از دستگاه خودپرداز بانک ملی امکان پرداخت جریمه وجود داشت. اما اکنون می تواند جریمه و مبلغ خلافی را از طریق خودپردازهای بانک های ملی، سپه، صادرات، رفاه، پاسارگاد، سینا، دی، حکمت، تعاونی تهران و پارسیان پرداخت کند.

برای پرداخت خلافی خودرو از طریق ATM، فقط باید کارت بانکی و حساب و شناسه پرداخت خود را داشته باشید. پس از قرار دادن کارت در دستگاه، به قسمت پرداخت قبض رفته و شناسه قبض و پرداخت را وارد کنید.پس از تایید، جریمه شما پرداخت می شود و رسید به شما ارائه می شود. این رسید را نزد خود نگه دارید.

استعلام خلافی و پرداخت با اپلیکیشن موبایل

اپلیکیشن های پرداختی که در انجام امور و پرداخت های روزانه مانند پرداخت قبوض تلفن همراه، قبض برق فعال بوده و امکان استعلام و پرداخت انواع تخلفات رانندگی مانند برگ جریمه دست نویس، خلافی ثبت شده در دوربین و ... را فراهم کرده اند.

نرم افزار اپ، تاپ، قابدینو، سکه، فرمون و غیره. آنها این امکان را دارند که استعلام کنند و جریمه بپردازند. به راحتی می توانید این اپلیکیشن ها را نصب کنید و تخلفات رانندگی را به صفر برسانید.

نرم افزار استعلام خلافی موجود در بازار

اگر تلفن هوشمند دارید یا از رایانه استفاده می کنید، می توانید وارد برنامه بازار شوید و خلافی را جستجو کنید.

برای دسترسی بهتر لیست این برنامه‌ها را در زیر برای شما آورده‌ایم:

استعلام خلافی خودرو

استعلام میزان خلافی خودرو جدید

خلافی خودرو

خلافی خودرو پر سرعت

خلافی|پلیس+۱۰

استعلام خلافی خودرو (پرداخت جریمه)

فرمون- استعلام خلافی خودرو هوشمند

با کپی کردن هریک از این عبارات و وارد کردن آن‌ها در برنامه بازار می‌توانید به این برنامه‌ها دسترسی داشته باشید. همچنین برای مطمئن شدن از این‌که برنامه، همان برنامه‌ای‌ست که میخواستید می‎توانید آیکون‌های هریک را در تصاویر بالا به خاطر بسپارید تا در موقع جستجو برنامه موردنظر را دانلود نمایید.

از طریق برنامه پلیس من پرداخت کنید

اپلیکیشن پلیس من اپلیکیشنی است که توسط خود راهور اعلام شده است و شما می توانید تمامی خدمات مربوط به پلیس 10 از جمله دریافت خلافی و پرداخت را انجام دهید.برای آشنایی بیشتر با این اپلیکیشن موبایل، این مقاله را بخوانید.

نرم افزار خلافی خودرو در گوگل پلی موجود است

برخی از افرادی که تلفن همراه آن ها اندروید است از نرم افزار گوگل پلی برای دانلود نرم افزار خود استفاده می کنند. این دسته از افراد می توانند به گوگل پلی رفته و نرم افزار خلافی را ببینند و در صورت تمایل آن را دانلود کنند.

دریافت شماره پلاک خلافی خودرو از اینترنت

در حال حاضر امکان درخواست مستقیم مبلغ خلافی خودرو از اینترنت با شماره ثبت خودرو وجود ندارد. مکان هایی وجود دارد که به شما اجازه می دهد پلاک را وارد کنید. اما ابتدا باید بارکد گواهینامه خود را وارد کنید و پس از ثبت نام شماره پلاک نمایش داده می شود. سپس می توانید مبلغ خلافی خودرو را مطالبه کنید. در واقع باید گفت که هیچ راهی برای استعلام خلافی خودرو از طریق پلاک وجود ندارد.

استعلام خلافی در مناطق آزاد

روش استعلام خلافی خودرو در مناطق آزاد با سایر شهرهای ایران متفاوت است. در این حالت، مالکان و ساکنین باید به دفاتر پلیس+۱۰ مراجعه کنند.

چگونه خلافی خودرو خود را به صورت اقساطی پرداخت کنیم؟

گاهی اوقات مبلغ خلافی خودرو به قدری زیاد است که نمی توان کل مبلغ را یکجا پرداخت کرد. در حین انجام این کار، این نکته کوچک را در نظر داشته باشید: عدم پرداخت به موقع جریمه های رانندگی با دو برابر شدن آن همراه خواهد بود.در چنین شرایطی، دارندگان خودرو ترجیح می دهند این سنگ بزرگ ریزه را به قطعات ریز خرد کنند. به عبارت دیگر مردم ترجیح می دهند به صورت اقساطی خلافی پرداخت کنند. با انتخاب این گزینه رانندگان می توانند هر زمان که بخواهند بخشی از آن مبلغ را به صورت اقساطی پرداخت کنند.

روند پرداخت جریمه خودرو

پس از ورود به سایت راهور 120 و گذراندن مراحل استعلام و بررسی جزییات و مبالغ تخلفات رانندگی خود، تیک هر یک از تخلفات مورد نظر خود را بزنید و پس از بررسی و تایید صورتحساب، مبلغ مناسب را پرداخت کنید. به عبارت دیگر، بهترین راه برای اشتراک گذاری خلافی خودرو به یک میلیون، از طریق سایت است. با این حال، بهتر است اجازه ندهید جریمه خودرو افزایش یابد.

البته گاهی از جمله روزهای تعطیل، پلیس و مدیریت گزینه های اقساطی را در نظر می گیرند. به این ترتیب رانندگانی که قبلا جریمه شده اند می توانند از این طرح ها برای کاهش فشار مالی خلافی استفاده کنند. خواندن مقاله خلافی خودرو پرداخت اقساطی توصیه می شود.

چگونه خلافی خودرو خود را کاهش دهیم؟

رصد میزان تخلفات رانندگی منجر به آشنایی رانندگان با جزئیات و مبالغ آنها می شود. خطای انسانی پلیس باعث می شود راننده به اشتباه جریمه شود. برای اعتراض به جریمه کمتر از یک میلیون تومانی به پلیس + 10 مراجعه و اعتراض خود را ثبت کنید. در این شرایط درخواست شما به مرکز اجرائیات سراسری ارسال شده و پاسخ نهایی در کمتر از 24 ساعت برای شما اعلام خواهد شد.

منطقه یک: چهارراه لشکرک، بلوار اوشان، جنب بیمارستان ۵۰۵ ارتش

ناحیه ۱۰: نواب، نبش محبوب مجاز

منطقه ۱۲: خیابان شوش، نرسیده به میدان شوش، پشت بوستان بهاران، جنب کلانتری ۱۱۲

ناحیه ۱۴: شهید محلاتی، نبرد شمالی، بعد از پاسدار گمنام، ابتدای خیابان قیام، انتهای شهید ابراهیم بیدی

منطقه ۱۶: میدان بهمن، اول تندگویان

ناحیه ۲۰: شهرری، خیابن ۲۴ متری رازی، انتهای کریمی شیرازی، بعد از فروشگاه رفاه شهرداری منطقه ۵

منطقه ۲۱: تهرانسر، انتهای بلوار یاس، بعد از مسجد جامع، نرسیده به کمربندی آزادگان

در این مراکز، قضات تحت نظارت دادرسی راهور به پرونده اعتراض به جرایم ظرف یک هفته رسیدگی کرده و در صورت نیاز، مبلغ خلافی را طبق مقررات راهنمایی و رانندگی کم می‌کنند.

رانندگان عزیز در شهرستان‌ها نیز می‌توانند به مرکز اجراییات منطقه یا شهرستان محل سکونت خود برای اعتراض به تخلفات اتومبیل خود مراجعه کنند.

اعتراض به خلافی خودرو

سه راه برای درخواست تجدید نظر در مورد برگ جریمه ترافیک وجود دارد که در ادامه در مورد آنها صحبت خواهیم کرد:

اعتراض به جریمه

اگر قصد اعتراض به قبض جریمه را دارید باید به مرکز اجرای احکام محل سکونت خود مراجعه و اعتراض کنید.

اعتراض به وضعیت تخلف راهنمایی و رانندگی

اگر شکایتی در مورد تخلفات رانندگی دارید با پلیس + 10 تماس بگیرید. پس از 24 ساعت به شکایت شما رسیدگی می شود.

اعتراض به جزای نقدی بیش از یک میلیون تومان

اگر مبلغ جریمه بیش از 1 میلیون تومان بوده است باید به واحدهای رسیدگی به مبایعه نامه مراجعه و نسبت به این نوع جریمه اعتراض کنید.

برای اعتراض به خلافی خودرو چه مدارکی لازم است؟

لیست مدارک مورد نیاز هنگام اعتراض برای انواع خودروهای خلافی را در زیر مشاهده می کنید:

  • اصل کارت ملی مالک خودرو
  • اصل سند مالکیت خودرو
  • تکمیل فرم درخواست
  • کارت شناسایی معتبر دارنده خودرو یا وکیل قانونی

منبع : استعلام و پرداخت خلافی خودرو

درباره وبلاگ

شرکت آریا پرداز رایکا زیرمجموعه هلدینگ سپاس با نام تجاری بیمه دات کام در تاریخ ۰۱ / ۰۱ / ۱۳۹۶ فعالیت خود را در زمینه بازاریابی و فروش آنلاین محصولات بیمه ای خود آغاز نمود و از آن تاريخ تا كنون توانسته است تا با به کارگیری مدیران باتجربه و کارشناسان متخصص به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر و شایسته‌تر به بیمه‌گزاران خود و همچنین سرعت بخشیدن به رشد و توسعه اقتصادی کشور، افزایش بهره‌وری و رشد کمی و کیفی صنعت بیمه، گام‌های مؤثری بردارد.

بیمه دات کام با تأکید بر مشتری‌مداری همواره می‌کوشد تا با ارائه اطلاعات دقیق ، شفاف و بی‌طرفانه، امکان مقایسه سریع و خرید آسان را برای همراهان خود فراهم آورد.